اشعار آنا

شعرهایم...

اشعار آنا

شعرهایم...

سلام آنا هستم...قسمتی از اشعارم رو اینجا میزارم...

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

شب فرخ

از آن شب که تو را دیدم

تمنای خیال تو، دلم را برد

خودم را گوشه قلبم

 درون بقچه پیچیدم

شدم شاخابه ای تنها

که سوی مادرش گردد

من از خود، سوی تو گشتم

پری سای نگاه تو، فسونم کرد

پس از آن شب

نه تاب ماندنم مانده

 نه قوت رفتن از اینجا

شدم مرغی پریشیده

به مار افسای چشمانت

از آن شب من

همایون تاجِ زیبایی


 به روی گیسویم بستم

نمی دانی از آن شب

 من چه خوشبختم

29/06/1385


  • ۹۷/۰۷/۲۹
  • آنا اکابری

آنا اکابری

عاشقانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی